Nici Harmonic

3.27.2013

解構我的失敗歷程

是咁的, 話說我上個月輸了給一位菲律賓的製作人. 今日我就同大家分享一下我既失敗歷程!


如果大家有追撃開我既野, 一定知道我上年曾經送了一頂膠帽比一個 FASHION STYLISH - ANDRE JUDD. 他在LOOKBOOK 發佈了照片之後帶來了不錯的回響. 而我的名字在 LOOKBOOK 上也得到更多人的認識.


其實ANDRE 頭上既帽只係我第一頂以膠片為主題的帽子. 送出之後我當然加以改良地製作了其他較誇張的設計.



因為呢頂帽仔絕對唔係單靠堆砌或創意就可以輕易完成的作品. 整個設計和結構都經過細心部署. 就好簡單你睇帽子基本上沒有接駁口或鏍絲就知道他的作品有多精密了! 所以我才會不眠不休地去嘗試超越自己. 係呀!自己炸. 我唔覺得我既新作係嬴返或者打個和. 但至少我知道自己有能力推自己到一個更高的層次. 起碼有資格繼續在這個方面努力發展. 加油吧~

沒有留言:

發佈留言