Nici Harmonic

5.16.2014

Hunger Games 飢餓遊戲

昨晚外面太大雨, 留在家和女人一起看電影 - 飢餓遊戲 (一). 坊間對這套電影的評價很高, 更是奧斯卡最佳女主角. 但我們一路看就一路鬧, 看完隔了一段時間還在鬧.


其中最令我們爭議的也是和現今的政治很相似, 就是當權者太喜歡搬龍門. 明明說好24個人只得一人能活下去. 中段又突然改成如果是情侶檔的話可以雙冠軍. (喂早講啦你! 我 DAY ONE 就已經殺Q左身邊條女)


而我個人覺得最討厭的... 躲藏都總算是戰術吧. 你問也不問就燒我後欄! 話哂都係直播節目, 我真係會對住個鏡頭講十八個字既粗口囉. 公平少少啦唔該! 咁既賽制你想人民唔反個政府都難啦.


最後我們的結論是這套電影給我們對罵的情節很多. 舒發了我們這個星期對現實的不滿, 所以也算是一套好電影. 而且諗諗下, 其實而家政府又真係好似咁樣對我地呢班愚蠢既人類........真可惜.

沒有留言:

發佈留言